אימונים קבוצתיים

היציבות מתבטאת ביכולת של הגוף לשמור על שיווי משקל ועל מרכז הכובד שלו

אימונים קבוצתיים

לוחם MMA צריך:


1. כוח של מרים משקולות, 


2. סיבולת לב ריאה של רץ מרתון, 


3. גמישות של רקדנית בלט.

בשל המורכבות ודרישות הענף, אנו יוצרים ספורטאים בעלי יכולות מפותחות בכלל מרכיבי הכושר ולכן, אימוני החיזוק שלנו כל כך מיוחדים ואיכותיים.

בשל הרצון לפתח את כלל מרכיבי הכושר, אימוני חיזוק וסיבולת פונים לכלל האוכלוסייה ולאו דווקא לאנשים המעוניינים להפוך ללוחמי זירה.


כיצד אנו עושים זאת?
אנו דואגים לאימונים מגוונים ולשילוב אלמנטים משלל העולמות: משקולות, דלגיות, קטלבלים, מדרגות, TRX וכו'.


בכל אימון תופתעו ותאותגרו מחדש, כאשר ההקפדה שלנו היא על תחרותיות בריאה בקבוצה ומעקב אחר ההישגיות שלכם.


אנו נעבוד בתנועות פונקציונאליות- תנועות אשר מפעילות קבוצת שרירים נרחבת ולא שריר ספציפי אחד, בדומה לתנועות שאנו נדרשים לבצע בחיי היום יום שלנו. ביצוע תנועות מורכבות, דורש מהגוף להפעיל יותר קבוצות שרירים ובמיוחד שרירים מייצבים.

לכן, דורש יציבה ויציבות. 
היציבות מתבטאת ביכולת של הגוף לשמור על שיווי משקל ועל מרכז הכובד שלו, בעזרת התרגילים הללו נזכה לחזק באופן משמעותי את שריר ה"core" שריר הליבה. 
האימון שם דגש מיוחד על הגדלת טווחי התנועה, גמישות המפרקים ומתיחת השרירים והרקמות הרכות.


"עצימות" – אימונים קצרים (פחות משעה). 
באימוני עצימות, אתם עובדים קשה, מגיעים לדופק גבוה, מזיעים, מתנשפים ומגיעים לתוצאות גבוהות בזמן יחסית קצר.


היתרונות בעצימות הן שבשונה מחדר הכושר, באימונים אלו המאמן מלווה, מסביר ומתקן בכל אחד מהתרגילים. האימונים הם אימונים קבוצתיים, כולם מעודדים את כולם, דוחפים את כולם ועוזרים לכולם והדבר האחרון, הוא תחרותיות ומעקב אחר תוצאות. בכל אימון נמדדים כל הפרמטרים כמו זמני עבודה, עומסים, וכך לכולם יש אינדיקציה לראות שיפור/ התקדמות. 
חלקו העיקרי של האימון, הינו ביצוע תחרות (בריאה), הגורמת למוטיבציה גבוהה ולשיפור הישגים. 


רוצה לדעת עוד פרטים?

שתפו אותיEmail this to someoneShare on Google+Share on Facebook